linntornqvist

Alla inlägg under april 2012

Av Linn Törnqvist - 10 april 2012 15:59

hej!

hoppträning på schemat idag! hoppas jag har Hugo idag! är jätte taggad för att hoppa! :) hopptävling på söndag då! ;) är jätte taggad för de oxå! hoppas bara att de går bra! :)  

bjuder på denna bild från när jag red Rosa för ett tag sen! :)

Av Linn Törnqvist - 9 april 2012 22:15

Hej! idag tränade jag Rosa ute i lilla padocken och jag är jättenöjd! Jag hade 2 galopp bommar och 3 travbommar och så gjorde jag en liten övning och hon blev jättefin! Hon blev mjuk och lugn och låg och rund och ja helt fantastisk! :) jag ska visa övningen sen men just nu ska jag lägga mig, ska blogga mera i morron ;) jag ska även slänga in några bilder! :) i helgen blire tävling! ;) jag ska hoppa Hugo men jag är anmäld på stallets äldsta häst än så länge för att Hugo blir färdigmätt typ 2 dagar innan tävlingen så jag kan inte anmäla honom fören då så jag anmälde mig på Radja bara så att jag iaf är anmäld och så ska jag byta häst sen! x) hihi men jag hoppas att det går bra!! Kram!

Av Linn Törnqvist - 4 april 2012 16:39

hihi va ute och fotade lite ;)

       

kram! :)

Av Linn Törnqvist - 4 april 2012 16:17

Tja!

va på tuna idag och köpte en skjorta och en grej som man har i håret!^^ ni får bilder!

   

kraaaaaaaaaaaaaam!

Av Linn Törnqvist - 4 april 2012 15:28

Hej!

igår fick jag reda på att den 15 april ska  jag vara med och tävla på Hugo, endast, men det gör inte mig något, jag är jätteglad att jag får tävla honom då!

men problemet är att sista anmälnings dagen är idag (onsdag) och han är inte slutmätt en (!) men han blir det den 13 april (förhoppningsvis) och då får jag efter anmäla mig! :) typ dagen innan tävlingen ^^

fick inga bilder från igår men ni kan få några filmen sen :)

 

kram!

Av Linn Törnqvist - 3 april 2012 17:57

snart-hoppträning!! älskar kännslan när man är taggad för ett ridpass!

idag har jag hoppträning för Magnuns och jag ska troligtvis ha Hugo<3 idag har jag varit ute och fotat och ska snart ladda upp bilderna på datan så ni får se!

men har mest tänkt på tävlingen som är den 15 april... jag har knappt hört något om vad jag ska ha för hästar men jag tror att jag ska ha Pricken i laget och sen får vi se om jag kan ha Hugo elr inte...

förra året tävlade jag Pricken på samma tävling och det gick jättebra så jag hoppas att det ska gå lika bra den här gången! :)    

här är 2 bilder från förra årets tävling! :)

Av Linn Törnqvist - 2 april 2012 19:36

lov nu då! jippiee! hade en skittråkig förstadag på lovet för att  jag inte hade ngt att göra och jag kunde ju inte ta bussen till stallet för att jag har såklart tappat min plånbok ngn stans!...

men men i morgon har jag hoppträning på Hugo! en fin liten D-ponny i stallet! kanske kan få några bilder i morron som ni kan få se sen! :)

 

Rosa på bilden ;) kram

Av Linn Törnqvist - 2 april 2012 15:14

Hej!

igår var det dressyr tävling på ridskolan och om man ville så kunde man tävla i lag så jag och några från tvg1 var med och tävlade. red LC:1 och det gick helt ok men jag är inte super nöjd direkt! men med laget kom vi på en 1a plats och sen vann jag också själv så jag kom hem med 2 1a plats rosetter igår!    Bästa Sara Hertzberg tog kort på mig igår så ni får lite bilder också!    

det kommer flera bilder sen! kram//Linn

Presentation


hej välkommen till min blogg! här kommer jag att skriva om allt som händer i mitt liv! enjoy! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards