linntornqvist

Alla inlägg under december 2011

Av Linn Törnqvist - 28 december 2011 12:14

Aa faktiskt så fick jag helt nya ridstövlar igår och jag ska berätta vrf så ni inte tror att jag är bortskämd elr ngt...

såhär vare att vi skulle lämna in mina gamla ridstövlar för att dom var trasiga och sen gick hon in till ett annat rum och sen efter ett tag kom hon ut med ett par helt nya ridstövlar till mig och jag blev helt paff för jag trodde aldrig att dom skulle ge mig nya...kanske laga dom gamla men ist fick jag helt nya :O   berätta vad ni tycker om dom? :)

Av Linn Törnqvist - 28 december 2011 12:01

Man kan väl nästan lista ut på rubriken vad jag gjorde igår ;) ja som sagt igår så hade jag hoppträning för maria och i början hoppade vi lite "Dogleg" och lite sånna linjer. Sen i slutet la vi ihop allting till en bana och jag skulle såklart hoppa först... men det gick ganska bra när jag hade hittat ett bra grund tempo och då bara flyter allting på bra så det gick ju bra och banan låg på 1,10 så jag tyckte att lilla Nike och jag var duktiga x) jag kan visa filmen sen men så länge får ni en film från en annan hoppträning för Magnus.

  kram Linn!

Av Linn Törnqvist - 26 december 2011 18:36

idag red jag Rosa tsm med Alexandra och siwan, jga tyckte att det gick bra och jag fick henne mjuk och fin i båda sidorna och jag ska visa en film från när jag red samma övning en annan gång   


  jag gjorde en övning så kallad "timmglaset" :) den övningen är jättebra för att det är lösgörande för hästen :)

  hon fick en morot efter att vi hade ridit!! ;)

Av Linn Törnqvist - 25 december 2011 16:57

hej nu sk Jg ladda upp en film på när jag hoppar bana med Nike, men det är bara träning! :)
  banan ligger på 1,00-1,10 cm :)

Av Linn Törnqvist - 25 december 2011 11:33

jag tänkte visa er mitt nyaste pannband som jag har flätat! det matchar alla rosas grejor oxå!     hoppas ni gillart´ jag jobbade rätt så mkt för det ;) kram Linn!

Av Linn Törnqvist - 25 december 2011 11:16

ledsen för dålig uppdatering men det har varit så mkt i stallet den senaste tiden... som ni kanske vet så har Karin åkt för att fira jul men sina släktingar så jag får ha Rosa helt för mig själv nu i lite mera än en vecka! :) hon kommer hem den 2:a och jag har redan haft henne i 4 dagar! :) igår var det ju jul (om ni inte visste de) ;) och jag fick nya ridstövlar som jag ska inviga idag på Rosa! :) dock ska jag inte rida så länge för att Rosa går på medicin just nu och hon ska ha lite vila oxå så jag rider bara i  en halvtimme! :) men det är ändå rätt så skönt att vila lite jag oxå :) efter vilan nu så ska jag börja i tvg 1 !!! ska bli skitkul men kommer sakna älskade tvg 2 och maria (min ridlärare) men nu så börjar allting om igen och jag ska börja rida för Magnus Haglund en skitbra ridlärare som jag har ridit för lite innan men inte så jätte mkt! :) kommer flera bilder sen på när jag ride5r och mina julklappar :) kram Linn!           hare gött! kram Linn! 

Av Linn Törnqvist - 21 december 2011 09:26

Hej! Jag täkte om jg skulle ta och lägga ut lite domer på när jag rider och tävlar :) vill ni det? Kram Linn<3

Av Linn Törnqvist - 21 december 2011 09:11

Hej ledsen för dålig uppdatering men det har varit lite mycket nu ett tag :) det är så härligt susats veckan innan lovet för att den är akleja så skön... Man gör ju inget bara sitter och chillar ;) idag har jag elevens val och jag fick bedminton... Men som tur är så har Emma Smedeby oxå bedminton ;) så vi typ hänger ihop nu i 2 dagar :) jag har ridit Rosa lite och hon känndes rätt fin men hon har svårt för att göra galopp ombyten i vänster varv och hennes sätt att komma undan det är att springa på lite snabbare!! Bilköer är kul men ändå jobbigt... Hare bra! Ni kanske kan berätta lite om eran sista vecka ? Kram Linn!

Presentation


hej välkommen till min blogg! här kommer jag att skriva om allt som händer i mitt liv! enjoy! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards